Mitől maradhat sikeres a biztosítási tanácsadó? A szektor a digitalizációs áttörés küszöbére ért!

Client
SK Trend
Date
2019. december 11.
Services
PR cikk

Néhány héttel ezelőtt egy biztosítási innovációról szóló konferencián megtudhattuk, hogy a versenyképességünk megtartásához mind rövid-, mind hosszú távon kulcsfontosságú a gyors, magas minőségű, testre szabott ügyfélkiszolgálás. Ma már elérhetők olyan eszközök, rendszerek a piacon, amelyek támogatják mindezt.

Az SK Trend integrált megoldást kínál a biztosítási ajánlatkészítésre: a CKB4, (és következő, fejlettebb verziója, az SKMax), és a BBO, vagyis a back office működést hatékonyabbá tevő rendszer együttesével. Kerekes Zoltánnal, az SK Trend ügyvezető igazgatójával ezúttal a biztosítási szektor digitalizációjáról, a tanácsadók megváltozó szerepéről és lehetőségeiről beszélgettünk.

Szakmai média megjelenést keres?

Írjon nekünk bátran, válaszolunk!