- 2018. június 16.
- Posted by: Hírszerkesztő
- Category: Karrier

Király Márta a pénzügyi szektorban sikert-sikerre halmozó pörgős, stílusos nő, aki rutinosan és könnyed eleganciával kezel bármilyen kihívást. Az Aegon Prémium üzletágának vezető szakértője, sikeres pénzügyi tanácsadó, aki töretlenül építi karrierjét. Ez abban is megnyilvánul, hogy ma már nemcsak a biztosítási szakma, de a hazai gazdasági elit is ismeri a nevét. Pénzügyi tanácsadóként ügyfeleit életük részévé válva kalauzolja a pénzügyek világában. Élete első nagyszínpadi beszédét az MDRT idei konferenciáján tartotta Los Angelesben a világ legsikeresebb tizenötezer pénzügyi tanácsadója előtt.
Hogyan kerültél a biztosítási területre?
Nagyon fiatalon, mindössze 20 évesen még az egyetemi évek alatt „csöppentem” a szakmába, ami rögtön magával ragadott és a varázs azóta is tart. Úgy gondoltam, hogy ez egy olyan szolgáltatás, amely értéket képvisel az emberek számára.
A karrierem 2014-ben kezdett igazán beindulni, amikor az Aegon Prémium üzletágához csatlakoztam, mint vezető szakértő. Ez a váltás nagyon fontos lépcső volt számomra, ugyanis bekerültem egy rendkívül támogató, fiatalos környezetbe, ahol nagyon sokat tudtam tanulni és fejlődni.
Miért az Aegon Prémiumot választottad?
Az Aegon Prémiumnál kiemelt ügyfelekkel foglalkozhatok, akiknek egy olyan termékpalettát tudok kínálni, amely a piacon teljesen egyedi. Az ügyfeleimnek az Aegon Biztosító Prémium Üzletágán keresztül, de közvetlenül az Aegon Alapkezelőn keresztül is lehetőségem van segítséget nyújtani, pl. értékpapírszámla termékkel. Így biztosítási és banki megoldásokkal is tudom támogatni ügyfeleimet.
Az Aegon Prémium üzletágnál kiemelt jelentőséget kap az ügyfelekkel való kapcsolattartás. Ez számomra rendkívüli fontossággal bír, mert én a hosszú távú kapcsolattartásban hiszek. Úgy vélem, hogy az ügyfélkapcsolat nem akkor ér véget, amikor a szerződést a felek megkötik, hanem éppen ekkor kezdődik el igazán a közös munka. Pályafutásom során a legtöbb elégedetlen ügyféllel pontosan amiatt találkoztam, mert az ügyfél a szerződés aláírása után sok esetben később már nem számíthatott a tanácsadójára. Emiatt is alakulhatott ki az a vélekedés Magyarországon a pénzügyi tanácsadókkal szemben, hogy azok olyan termékértékesítők, akik csakis a termék eladására és a jutalék megszerzésére koncentrálnak.