Újra kellett gondolni az értékesítési logikát az Allianz biztosítónál

Elegáns megjelenés, kimért mozdulatok, határozott vélemény. Több mint két évtizedet töltött ugyanazon a munkahelyen, így a szervezet működését mélységeiben ismeri. Dolgozott aktuáriusként, vezette a kontrolling részleget, felelt a kárrendezés folyamataiért, divízióvezetőként most pedig az értékesítési terület jelentős szelete tartozik hozzá. Az iparági trendek alakulását tekintve optimista, az MNB által életre hívott fogyasztóbarát termékkoncepciót illetően pedig bizakodó. Úgy véli a járványhelyzet új dimenzióba helyezte az öngondoskodást, az egészségbiztosítási termékek egyre népszerűbbek lehetnek. Vámos Leventével, az Allianz Hungária Zrt. nemrég kinevezett igazgatósági tagjával beszélgettünk.

Önt nemrég nevezték ki az Allianz Hungária Zrt. igazgatótanácsába. Milyen szakmai területek tartoznak önhöz?

Alapvetően az értékesítési területet vezetem, minden csatorna hozzám tartozik a direkt online csatorna kivételével. Így én felelek a saját, függő ügynöki hálózat, a banki csatorna, a hagyományos és online alkuszi terület értékesítéséért. Termékdimenzió tekintetében a teljes termékpaletta értékesítését végzik az említett értékesítési csatornák az utasbiztosítástól a legnagyobb beruházások vagyon- és felelősségbiztosításáig.

A cikk további része a Biztosító Magazinban oldalán, ide kattintva olvasható.